woensdag 29 februari 2012

Gevonden


Een jaar of tien zal ik zijn geweest als ik bij het oversteken tegen de stoeprand iets zie glinsteren. Ik stap iets opzij en buk om het op te rapen. In mijn hand ligt een dikke, gladde gouden ring. Even knipper ik met mijn ogen om vervolgens mijn vingers stevig om de ring te knijpen. Met mijn hand diep in mijn zak huppel ik verder naar huis.
"Die moeten we naar de politie brengen." meent mijn moeder als ik haar de ring laat zien. Teleurgesteld bekijk ik de ring nog eens wat beter. Opgelucht zeg ik tegen mijn moeder dat dat helemaal niet nodig is. Kijk eens mam wat er in de ring staat: "Altijd de jouwe."

Annie zeg gedagies.

10 opmerkingen:

  1. Ha dat is leuk gevonden. Echt met plezier gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, kinderlogica.
    Helaas voor jou zullen jullie toch naar de politie zijn geweest Annie, en je bent het nooit vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annie van Zuilen01 maart, 2012 16:08

      Het kwam zomaor weer in me naor bove...
      Ik denk omda het de trouwdag van Bep en mij was.

      Verwijderen
  3. haha, dat vind ik nu ook HET excuus voor vreemdgaan: moet je maar duidelijke boodschappen in je trouwring schrijven!!! hahahahaha

    truth is in the eye of the beholder :-)
    (of zoe get)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annie van Zuilen01 maart, 2012 16:10

      Da luk den maor todajje hem kwijtraok!!

      Verwijderen
    2. ja dan is het of opnieuw trouwen of een andere smoes zoeken!!!! ;-)

      Verwijderen
  4. tja.....als het er zo staat....???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een glimlach toen ik je bericht zag,

    wat blijkt?
    mama's hebben niet altijd gelijk (*O*)

    BeantwoordenVerwijderen