zondag 4 maart 2012

Recht

22 opmerkingen:

  1. 't is toch fraai, hoe die vrouwen met een wasmachine het riet in worden gestuurd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De moderne variant op het recht van de vrouw, het aanrecht.
    Origineel grapje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze kan hem ook verkopen. En van de opbrengst een laptopje kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahaha.... goed bezig annie en alie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een aanwinst (^_^)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn 'computer' draait hier de laatste dagen overuren!!! maar voorprogrammeren, uhm....nee niet echt..
    Ik wacht nog op de wasrobot, die zelf sorteertm in de machine dumpt, het juiste programma kiest en zelfstandig ophangt en opvouwt (strijken mag ie overslaan)....
    tot die tijd zal mijn computer af en toe overuren draaien (na een langere periode van werkeloosheid...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vraag me af, waar ik beter zonder kan: de wasmachine of het laptopje?????
    moderne dilemma's

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames, zijn jullie virtueel overleden of zo? Ik zit hier al drie weken op een logje te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ plato: nee joh, die andere computer van het plaatje vraagt ook om aandacht!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik begin nu toch te geloven dat de dames de pijp aan Maarten hebben gegeven. Waar zijn ze? Zeggen ze straks: klaar is Kees, lees maar? Of wordt het Piet verdriet voor ons? Joost mag het weten.

    Maar ja, ook deze vier heren geven ons dus geen duidelijkheid. Merkwaardig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik mis jullie.
    Knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Annie en Alie met zomervakantie???
    op sabbatical????

    komen jullie nog een keer terug, of tijdelijke pauze???
    Harrie moet daar overigens niks van zeggen, maar toch...
    Hij vraagt het zich gewoon af...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. waar zijn annie en alie toch gebleven???
    writersblock(s)?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Even nostalgisch zijn. Ik vind het zo jammer dat de wereld van Annie en Alie niet meer via de gezamenlijke blog loopt. Ik weet het wel, iedereen doet zijn eigen voorkeuren, maar jammer blijft het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou met wat Ploat zegt, het er wel geliek, t'is inderdoad wel wat aans zunder jullie gekoakel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik was er ook even een tijd niet, maar vandaag "loop" ik een blogrondje en tot mijn schrik vraag ik mij af, waar zijn Annie en Alie gebleven, toch niet met de noorderzon vertrokken? We zouden toch nog een bakkie??

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach, ach, ach...waar moet dat naartoe in het nieuwe jaar als we elkaar gaan afschepen ;-)
    Hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen