woensdag 15 februari 2012

Valentijn

Alie, hejje nog wa voor je Vaoletijn gekrege?


Annie, hailendaal niks. Nog gain bos bloemen, en doe?


Nou Alie, hier hetzelefde, waor.
Geen blomme, nog géén kaortsie kon der vanaf.



Zulfs gain bonbons.
Moar ik heb 'm teruggepakt hoor.


Eisso? Alie, vetel!


Hie had avonddienst, dus toen hie om vare uur weg was, bin ik noar de bloemist gegoan.


En den?


Doar heb ik ain grote bos rozen gekocht en dij thoes op toavel in ain voas gezet.
Kwam Eisso thoes, en hie kieken.


Op ze neus zekers?


Zag hie ain koartje hangen bie dat bos.


Ik neem aon dajje der wa leuks op gezet het?
Van wie waore ineens die blomme?



Doar heb ik op geschreven: Alie, doe wait toch dat doe mien allerlaifste bin. Veur altied!


Da ben lief…. en den?


Veur hie wat kon zeggen, gaf ik hem ain smakkerd en zei: “Doe bist ook mien allerlaifste schat, dat hest nou nait motten doun”


Alie, je ben me der eentsie. Maore ze waore nie van Eisso.... En den....?


Hie zei niks meer.... moar ik zag m denken.... moar mien knipoog verraadde ook ain haile boel, want vanmurgens lag op mien kussen ain briefje.... doe zal altied mien laifste zijn.


Alie, ik denk da hij vanaf nouw Valetijnsdag nooit meer vegete zal.


Dat denk ik ook nait Annie, moar doe vergait wel joen leut leeg te drinken. Nije leut moar? Of wat sterkers?


Doe mij maor wa sterkers…. Maor wel mee een bonbon derbij! Ik ben mezelef naomelek ook nie vegete….


Annie, doe bist net zo erg….

10 opmerkingen:

  1. Nou dames er staan hier twee bossen bloemen, niets met Valentijn te maken.
    Alvast voor mijn verjaardag gekregen en dat is pas als de lente begonnen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een heerlijk verhaal weer... en jullie hebben allebei gelijk! Af en toe moet je jezelf eens verwennen hoor...
    Ik heb vandaag een grote fles eau de toilette voor mezelf gekocht... "Paris" van Yves Saint Laurent, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, hij was stiekem jaloers totdat hij het doorhad. :-)

    Ja, als je niet krijgt wat je wil, dan geef je het jezelf. ;-)

    Hele leuke prietpraat, Annie en Alie.
    De hartjes zijn lief en kleurig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi, dat is ook een manier natuurlijk als die mannen het weer eens af laten weten.
    Lief behangetje hebben jullie. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Valentijn: Amerikaans importgeluk. Maar los daarvan: hilarisch blogje en de mannen stonden natuurlijk flink voor aap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die mannen hebben toch wat te stellen met jullie!!!!
    :-)

    EN TERECHT!!!

    BeantwoordenVerwijderen