zaterdag 29 oktober 2011

Aandacht

Wel raar hè, zo’n nieuwe weblog. Alles is zo anders.
Ja, het ben wel wenne. Waarom benne we eigelek mee een annere  blog begonne? Die vorige was toch ook bes leuk?
Dat wel, moar het duurt zo lang veur dat die weer online komt, en d’r kriebelde toch wel wat.
Ik weet wa je bedoel ik miste ook wel iets. Ik weet alleen nie wat, want wij hebbe gewoon contak mee elkaar.
Ik wait het nait, we struinden ondertussen ook gewoon bij anderen langs. Alleen vulden we doar gain link meer in.
Je zou zegge, lekker toch? Effe de rus, effe niks hoeve.
Precies. Gain druk, gain gevoel dat er weer wat geschreven mot worden… moar toch.
Ik schenk je nog maar een  lekker bakkie koffie in. Wil je der een koekje bij?
Lekker Annie.  Wait je wat het is?
Nee, maar zeg jij het eens. Wa ben de rede van dit nuwe weblog? Het ben nie het schrijven dervan.
Nee, nait het schrijven, moar wat hadden we wel met onze weblog en nait zonder ons weblog?
Eh…. Te weinig tijd?
Annie, we hebben als huisvrouw altied tied te kort!
Te veel koffie?
Annie, leut  hebben we toch nooit teveul!
Nog meer koekjes, den?
Ik geloof nait dat wij de afgelopen weken koekjes tekort gekomen zijn, Annie!
Ik weet het nie, Alie. Wat hadde we toen wel en daarna niet meer?
Nou…. Dat is toch echt nait zo moeilijk, Annie?
Ach…. natuurlijk. Ik weet wa we toen wel hadde;  aandacht!!!


Klik HIER voor meer WOW met dit woord.

9 opmerkingen:

  1. Nou, van mij kunnen jullie wel aandacht krijgen, hoor.
    Jullie verdienen het, het is zo leuk en gezellig hier.

    En ik miste ook wat: jullie! :-)

    Leuke WoW, Annie en Alie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Willie: We hebben er in de blog niet aan gedacht maar we hebben jou ook gemist. Fijn weer van je te lezen. Gaat het allemaal goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met mij gaat het goed, Annie, dank je.
    Ook ik ging gewoon bij anderen langs, bijna iedereen heeft weer een ( tijdelijk of permanent ) nieuw weblog. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die aandacht verdienen jullie. Want met afstand het leukste duo op weblog en al schrijven tot grote hoogte stijgend. Heerlijk. En die koffie is een sterk punt van jullie. Iets TE sterk misschien wel. Maar dan doen we er een cuppie melk extra in. Ga zo door dames. Plato raakt weer helemaal enthousiast want iets van de oude weblogsfeer is met jullie teruggekeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou meneer Plato toch, ik bloos d'r van. Moar veur die hemmen wie Earl Grey in hoes gehoald, moar ain extra bakkie melk ken natuurliek altied.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou he he, dat werd tijd, miste jullie al... enne aandacht mogen jullie wel even hebben hoor... Alles goed dames?.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Aline: Ja heur wichter, alles is goud. As doe ons eev'm vertelt hoe doe joen leut of thee drinkt, dan kennen wie je linken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat jullie ook weer een weblog hebben haha ja aandacht is altijd leuk en een mooie WOW zo .

    Kon de reactie niet plaatsen dus zo maar dan anoniem http://blog.seniorennet.nl/noelle52/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Noelle: Gezelleg dajje ons weer gevonden het.
    Geeft effe door hoe je je koffie of thee drinkt, dan linken we je!

    BeantwoordenVerwijderen