woensdag 19 oktober 2011

Welkom

Annie wicht, wat is er hier gebeurd?
Bedoel je al die ouwe koffie op tafel?
En de uitgedroogde koekjes, dat ziet er nog meer treurig uit.
Alie, ik had dit allemaal gemaak voor het migratiepersoneel van Weblog. Maar het duurt nou al zo lang dat de koffie bijna is verdamp en de koekjes zijn vergaan.
Annie, dan maken we nieuwe leut voor ze en komen ze maar hier langs bij ons tijdelijk nieuwe onderkomen. Zet gelijk ook even voor de anderen, want ik denk dat er wel meer bezoek komt op ons nieuwe weblog.
Alie, je heb gelijk. Haal jij even een doekje over de tafel, dan zet ik verse koffie. Dan snijd ik de cake ook alvast aan.
Lekker Annie,
Proost Alie, op ons nieuwe tijdelijke blog!

8 opmerkingen:

  1. Prachtige blog... een wens gaat in vervulling. Jullie zijn weer terug. Mijn dag is goed. Ik ga jullie meteen linken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wichter, dat is ja schier van joe baidn, bin wel wies mit joen koffie en kouke, smoakt mie best
    Dain laiverds~!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, jullie zijn er weer.
    Ik ben blij verrast meiden.
    Het ziet er herfstachtig gezellig uit hier.

    De cake ziet er lekker vers uit.
    Bedankt, en ook voor de koffie.

    Alles is er weer, alleen is het dialect verdwenen?
    Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera, hoera vreugdedansje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Plato: Welkom terug op ons weblog.

    @ Melody: Schenk nog ain bakkie in zou ik zeggen.

    @ Willie: Nait deur vertellen, moar dij cake komt bie ain begroavenisonderneming vandoan. Gain dialect.. tja, dat dun wie veur de lezers die gain dialect verstoan... moar zo af en tou komt d'r wel ain woordje deur... gain zurgen moaken.

    @ Min: Gezellig wicht, wij dansen lekker met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat fijn dat jullie d'r ook weer zijn. Ik heb jullie gemist! Welkom terug, ook al is het hier maar tijdelijk (ahum..)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij Platoonline staat weer een nieuwe WE. Dus als de dames zin hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De dames hebben het vast druk. Zoals alle dames het altijd druk hebben. Is er soms uitverkoop?

    BeantwoordenVerwijderen